donderdag 1 oktober 2015

Oktober Challenge # 10

Hoi beste Egel fans,

We zijn er weer met een leuke nieuwe challenge !

Omdat het enthousiasme zo groot is onder de deelnemers,
zien we dat er vaker meerdere inzendingen meedoen.
Daarom hebben wij het aantal inzendingen verhoogd.
Jullie mogen maandelijks meedoen met 3 kaarten ☺


Deze challenge is altijd terug te vinden in onze rechter zijbalk bovenaan.

De regels en het email adres staan rechts in de zijbalk.

Deze maand kun je een super prijs van Marianne Design winnen.
Het is een mal uit de nieuwste serie, de LR0383.
Deze prijs wordt gesponsord door Hobbywinkel De Egel.



Het thema deze maand is:

"Herfstkleuren"

Het mag deze maand van alles zijn, niet persé een herfst kaart,
als je maar herfstkleuren gebruikt.
Laat jullie fantasie werken en laat ons de mooiste inzendingen zien !

Ons Design Team heeft weer prachtige voorbeelden voor jullie gemaakt:


Miranda:  



Sandra

 Erica:

Je kunt meedoen tot en met zaterdag 31 oktober 2015  23.00 uur.

Op zondag 1 november 2015 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.


Heel veel plezier gewenst en veel succes met de Challenge !

Groetjes van Team De Egel


Neem onderstaand Fan Logo mee voor op je eigen blog:



22 opmerkingen:

  1. Wow wat een mooie prijs! Ik ga zeker mijn best doen er iets van te maken :-)


    Groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke challenge! En nu mogen we 3 x meedoen!! Ik ga mijn best weer doen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo ihr Lieben, 3 Karten, 3 mal Spass.
    Liebe Grüsse, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige inspiratiekaarten dames in deze mooi kleurtjes.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeld kaarten zijn er weer gemaakt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie voorbeeldkaartjes hebben jullie weer gemaakt! En wat een prachtige prijs !
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat ik het goed heb gedaan, ik dacht dat ik mijn kaart een titel moest geven en heb dat dus gedaan maar bij de andere kaarten zie ik dat de namen van de maaksters daar staan. Ik weet niet hoe ik dat moet veranderen en of ik het goed heb gedaan! gr. Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt ter inspiratie.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke Challenge....past helemaal bij deze tijd!
    Leuke voorbeelden DT, en succes!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaarten door het DT. Mooie thema!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige challenge met mooie voorbeelden!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is toch een kleurrijke herfstkaart geworden. Maar die gaat naar een verjaardag 20 oktober in Apeldoorn. Zij maakt altijd de mooiste herfststukjes. En altijd pompoenen erbij. Vandaar deze kaart/ Jullie voorbeelden zijn allemaal even mooi geworden.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetje, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb net mijn 2e kaart geplaatst. Het is wel en kerstkaart, maar het zijn wel de herfstkleuren erin.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke opdracht, ik heb een herfstkaart gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke uitdaging voor deze tijd. Leuke inspiratie kaarten heeft het team gemaakt. IK heb voor mijn moeder Martje 2 kaarten geplaatst. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik waag ook voor het eerst een kans. :D Nog nooit meegedaan met zoiets :D
    Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Net mijn kaartje geplaatst! Bedankt weer voor de mooie voorbeelden. Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachti dt werk dames!
    Leuke inzendingen ook dus genoeg inspiratie!
    Fijne creatieve week!
    Grotjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Ik dacht dat ik al mee deed bij jullie uitdaging. nee dus. Heb nu mijn 3 herfstkaarten erbij gezet. Wat leuk dat jullie zoveel inzendingen hebben..... IK ben benieuwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooie kaarten zijn er gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/